حضور صبانت در چهارمین رویداد هفته ایران دیجیتال

تاریخ خبر : ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ --- کد خبر ۱۵۹

چهارمین رویداد هفته ایران دیجیتال با محوریت «توسعه زیرساخت‌ها، اقتصاد شبکه و هوشمندسازی» در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صبانت، چهارمین رویداد هفته ایران دیجیتال با عنوان «توسعه زیرساخت‌ها، اقتصاد شبکه و هوشمندسازی» از روز نهم تا یازدهم آبان‌ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو همراه با یک نمایشگاه جانبی با حضور مدیران ارشد و فعالان بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به همت گروه علمی طیف برگزار گردید.

صبانت به عنوان اپراتور منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها با حضور در این رویداد، فعالیت‌ها و اقدامات خود در زمینه توسعه زیرساخت و تسهیل امکان دسترسی خانوارها به اینترنت پر سرعت فیبر نوری (FTTH)، ارائه راهکارهای متنوع ارتباطی و هوشمند سازی از قبیل خانه هوشمند، مزرعه هوشمند، کارخانه هوشمند و ردیاب خودرو را به اهالی این صنعت معرفی و به معرض نمایش گذاشت.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه دبیر شورایعالی فضای مجازی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از غرفه صبانت بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی


Sabanet`s VDSL High-speed Internet Services

اینترنت پرسرعت صبانت در اینستاگرام اینترنت پرسرعت صبانت در تلگرام اینترنت پرسرعت صبانت در پیام رسان سروش